پرستو کوچولو

واکسن چهار ماهگی

1390/1/19 18:05
نویسنده : سارا
6,247 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح لنا رو برای زدن واکسن به بهداشت بردیم الهی بمیرم بچم از صبح مرتب شاد بود و می خندید اونجا هم وقتی روی تخت خوابوندیمش مرتب به پرستاره که واکسن و می زد می خندید ولی وقتی سوزن و تو پاش زد یک لحظه جیغ بلندی کشید و زد زیر گریه من که اصلا تحمل نگاه کردن نداشتم برای همین به  رامین گفتم که بگیردش اولین بار بود که می دیدم موقع گریه کردن از چشماش اشک می یاد و لی دو دقیقه نکشید که آروم شد بعدم وقتی خونه رسیدم یک ذره بازی کرد و خوابید الانم خوابه خدا کنه که شبم همینطوری بمونه و مثل دفعه قبل تب نکنه موقع واکسن دو ماهگی لنا خیلی اذیت شد و شب و تا صبح تب داشت و ناله می کرد امشب و خدا به خیر بگذرونه.

                                          niniweblog.com

                                                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان هليا
30 مهر 90 17:27
سلام دخترم فردا واكسن4ماهگي داره سري قبل يعني 2ماهگي خيلي خيلي تب كرد من مردم وزنده شدم خدا به من وبچه ام رحم كرد تا مرز تشنج رفت اي خداجونم فردا چه جوري برم واكسنش كنم دل ندارم دعامون كنيد








انشالله که طوری نمی شه ولی خیلی مواظب باش اگه وبلاگ لنا رو خونده باشی تشنج لنا خیلی خفیف بود و تشخیصش سخت بودبه کوچکترین عکس العمل مشکوک شک کنید.