پرستو کوچولو

نوروز 90

1390/1/19 18:01
نویسنده : سارا
305 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز قشنگم عیدت مبارک مامانی انشا الله صد سال زنده باشی

ببخشید که چند وقت بود نمی تونستم به وبلاگت سر بزنم خودت که می دونی مامان سرش خیلی شلوغ بود از یک طرف کار ا ز طرف دیگه خونه تکونی و خرید بعدشم که عید دیدنی و غیره باباتم که طبق معمول سرش با درس گرمه دیگه از دست این درس خوندنش خسته شدم خلاصه امسال عیدم اومد و رفت ما که چیزی نفهمیدیم ولی یک چیزی رو خوب می دونم اونم اینه که هر روز که می گذره بزرگ شدن تو رو نسبت به روز قبل کاملا احساس می کنم و می بینم که روز به روز بزرگتر میشی و حرکاتت تغییر می کنه الهی مامان فدات بشه الان دو سه هفته است که بر می گردی و روی شکم می خوابی و خیلی سعی می کنی که حرکت کنی و بخزی ولی نمی تونی بعدشم خسته می شی و صدات در می یاد.

عزیزم ۴ فروردین ۵ ماهش تموم می شه و می ره توی شش ماه همش فکر می کنم کی اونقدر بزرگ می شی که راه بری و حرف بزنی منم از خدای بزرگ سلامتی دخترم و می خوام امیدوارم که همیشه صحی سلامت و موفق باشی.راستی عزیزم اول فروردین تولذ بابایی و مامان بزرگتم بود از اینجا تولدشونو تبریک می گم امیدوارم صد سال زنده باشند.

                                                   niniweblog.com

عزیز دلم موقع تحویل سال بیدار بودی و با مامان بابا عکس گرفتی عمه سمیه و عمواسماعیلم اومده بودن قبل از اونم که زنگ زدیم آلمان و به مامان بزرگ و بابابزرگ تبریک گفتیم البته اون بیچاره ها تک و تنها باهم بودن و وقتی ما زنگ زدیم خیلی خوشحال شدن.

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فرشته
4 فروردین 90 19:37
سلام گلم خوبی فکر کردم منو فراموش کردی لنای نازم خوبه عیدتون مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشید