پرستو کوچولو

ورود به پنج ماهگی

1390/1/19 18:11
نویسنده : سارا
407 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامانی،عسل مامان

امروز دختر نازم وارد پنج ماهگی شدی و فردا قراره برای زدن واکسنت به بهداشت بریم خیلی نگرانم می ترسم مثل دفعه قبل حالت بد بشه حالا که می نویسم ساعت نزدیک ۱۲ شبه وجنابعالی یکدفعه از خواب بیدار شدی و الانم در حال شیطنت و خنده هستی منم که دیدم حالا حالا ها از خواب خبری نیست گفتم حداقل یک سری به وبلاگت بزنم.تازگیها همین که نگات می کنم به من می خندی و از خودت صداهای جور واجور در می آری راستی امروز خبردار شدم خاله ندا هم مامان شده و یک نی نی ۵ هفته توی دلش داره خیلی خوشحال شدم انشالله که نی نی اونم صحیح و سلامت به دنیا بیاد،یاد قدیما به خیر ما ده سال پیش که با هم همکلاس بودیم حتی فکرشم نمی تونستم بکنم که یکروز همه دوستای قدیمی دبیرستان و دانشگاه بچه دار شن یکمی دور بور ولی گذر زمان آدمو توی هر موقعیتی ممکنه قرار بده و این روزها برای تو هم هست دختر قشنگم.آروزم اینه ه بزرگ شدن تو رو ببینمو ازش لذت ببرم.  تولد پنج ماهگیت مبارک. 

                                                niniweblog.com                                                     

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)