پرستو کوچولو

احساس مالکیت

1391/11/28 17:07
نویسنده : سارا
265 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

دوباره بعد از یک خواب خرسی طولانی حوصله کردم که بیام و برات بنویسم تو هم مشغول نگاه کردن کارتون هستی و هر چند دقیقه یکبار می گی مامانی بعد که جوابی نمی شنوی می گی سالا (سارا) جوجو و الکی می زنی زیر خنده از اون خنده ها که صدات خونه رو بر می داره یعنی اینکه من ذوق کردم دارم کارتون می بینم و کارتونه باب میلمه دیروز جشن دنیا اومدن بچه دختر دایی رامین بود وما هم دعوت بودیم اما جشن نگو برای من شد مصیبت از دست شیطونی های تو مرتب می رفتی و تو اتاق بچه و سوار روروئک می شدی و می گفتی مامان ماشین از طرفی وقتی هم منو عمت برای رقص بلند می شدیم می زدی زیر گریه و می گفتی بشینین و نرقصین خلاصه اوضاعی بود تازگی هم خیلی نسبت به همه چیز احساس مالکیت می کنی دیروز هر چی عروسک اونجا دست بچه ها بود و از شون می گرفتی و می گفتی منه یعنی مال منه یک لحظه حواسمم بهت نبود دیدم که یک بچه که توی دهنش پستونک بود و داشت با تو بازی می کرد داری پستونک و از دهنش می کشی و اونم زد زیر گریه انقدر از دستت حرص خوردم که خدا می دونه چند روز پیش رفتم برات یک لگن دستشویی گرفتم به این امید که بتونم پوشک و ازت بگیرم البته هنوز همت نکردم و منتظرم تا وقت کنم و برم برات یک شورت اموزشی هم بگیرم که یکوقت دم عیدی خونه رو نقشه کشی نکنی البته دو سه بار توی لگن نشوندمت و خیلی خوشت اومد اما چشمتون روز بد نبینه وقتی که می خوام  بیارمت بیرون گریه می کنی و می گی که منو نبر و بزار بشینم تازه از دستشویی کردن هم خبری نبود. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

هیراد و عمه لیلاش
28 بهمن 91 19:35
سلام ، هیراد جون توی مسابقه شرکت کرده ، لطفا به وبلاگش بیایید و کمکش کنیدآرزومند ارزوهای شما
بیتا
7 اسفند 91 22:19
سلام سارا جان امیدوارم حالت خوب باشه من که لحظه شماری می کنم اریو بزرگ بشه از ÷وشک بگیرمش می شه بیای ببینی عکس های اریو برات باز می شه یا نه ؟ لنا عسلی و از طرف من ببوس
شهلا
12 اسفند 91 13:31
سلام
من هر کاری می کنم نمی تونم تو وبلاگم عکس بیارم کمکم می کنی؟/