پرستو کوچولو

بدون عنوان

1391/7/9 13:27
نویسنده : سارا
201 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلکم

دختر خوشگلم امروز دوباره بی خوابی به سرش زده بود و ساعت 5 صبح از خواب بیدار شد البته این تقریبا عادت شده براش که من و باباش و بی خواب کنه از وقتی هم که چشم باز می کنه شروع می کنه به سخنرانی با صدای بلند چون می بینه من توی چرتم و می خواد منو از خواب بیدار کنه هی می گه مامان حموم وبادست نشون می ده و می گه عموم دوباره مامان لامپ ونشون می ده می گه چه آق البته هدف چیز دیگه ای هست اونم فهمیده که من از حرف زدنش خوشم می یاد هی می خواد منو بخندونه تا ذوق کنم و بلند بشم سه شنبه قراره با دخترم باهم بریم کرج مادر و دختر دوباره دو تایی با هم به مسافرت می رن البته بابایی هم کلاسهاش شروع شده و داره می ره ترکیه از این به بعد هفته ای سه روز من و لنا با هم تنهاییم خوب دیگه باید تحمل کنیم هر که طاووس خواهد جور هندوستان کشد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)