پرستو کوچولو

شیطونی لنا

1391/3/31 13:58
نویسنده : سارا
208 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان

امروز که وقت کردم بیام بنویسم شما خواب هستی پس زیاد تعجب نکن چون از دست تو شیطون ،مامان نه وقت داره نه حوصله همش بالای میز و صندلی و تازگی ها از روی مبل بالا می ری و می شینی روی کنسول فقط کافیه که یک دقیقه کنارت نباشم  کار تمومه به قول بابات قراره تو کوه نورد بشی می گه که آیندت کاملا مشخصه خدا به خیر بگذرونه بعضی وقتها هم از روی میز می ری و می گی یک (اک)دو سسسه و می پری پایین دیگه اون لحظه است که نفس مامانت قطع می شه وسکته ناقص و کامل و می زنه تا تو بزرگ شی من یا مردم یا سکته کردم و دهن دماغم کج شده.

الان هم چند وقته که هر روز خانوم از من می خواد که پارک ببرمش البته (باک)نه پارک بعدشم که داپ داپ یعنی همون تاپ عصر که می شه انگار لنا یک چیزی رو گم کرده انقدر می ره و می یاد تاپ می گه که مجبور می شم ببرمش پارک غذا خوردن هم که اصلا توی کارش نیست تازگی که بردمش پیش دکترش گفت که اصلا وزن نگرفته و وزنش خیلی کمه می خواستم شیر و ازش بگیرم که شاید به غذا بیفته ولی وقتی به دوستم زنگ زدم تا ازش بپرسم که با چی دخترش و از شیر گرفته گفت این کار و نکن و بزار دوسال و کامل شیر خودت و بخوره ولی یک مولتی ویتامین به اسم kidi cere بهم معرفی کرد و گفت این اشتها رو باز می کنه منم خریدم بهش دادم احساس می کنم یک کمی تاثیر داشته و بهتر شده البته نه اینکه خودش غذا بخوره ولی مقاومت کمتری می کنه نسبت به قبل خدا کنه همینطوری پیش بره دوستم مهزاد که خیلی خوش بین بود منم زنگ زدم به خاله لادن هم این و پیشنهاد کردم خدا کنه اون هم جواب بگیره.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)