پرستو کوچولو

بدون عنوان

1390/9/29 1:29
نویسنده : سارا
245 بازدید
اشتراک گذاری

مثل اینکه امشب خیلی ها رو بی خوابی گرفته از جمله خودم الان ساعت 12 شبه ولی 275 نفر تو نی نی وبلاگ آنلاین هستند منم نمی دونم چرا خوابم نمی یاد امروز بابا رامینت سرمای سختی خورده و بدجوری افتاده تب 40 درجه داشت و حالش خیلی بد بود از صبح کار منم شده پرستاری از مریض خدا به خیر بگذرونه که تو یک وقت ازش نگیری چون خیلی سرما خوردگیه وحشتناکیه منم از صبح کارم شده به توصیه های خانم بزرگا گوش دادن که توی خونه اسپند دود کن تا میکروبها کشته بشن و پیاز و سیر خرد کن که بچه مریض نشه گرچه خودم اعتقادی به این چیزها ندارم ولی باز هم محض احتیاط انجام دادم که نکنه یک وقت عزیز مامانی هم سرما بخوره از قضا امروز لنا خانومم اعتصاب غذا کردن وحتی به زور هم دیگه از پسش بر نیومدم که بهش یک ذره غذا بدم و وقتی لنا غذا نمی خوره من همش استرس دارم و اعصابم خورده بعضی وقتها فکر می کنم کاش که منم مثل بعضی از مامانها یک کم بی خیال می شدمو انقدر روی لنا وسواس نداشتم چون اینجوری بیشتر خودمو دارم عذاب می دم مثلا دوستام تا فک و فامیل وقتی منو می بینن که روی غذا خوردن لنا انقدر حساسم بهم می گن که بی خودی وسواس به خرج می دی ولش کن خودش گرسنه باشه می خوره در صورتی که اصلا اینطور نیست بعضی وقتها حس می کنم که لنا اصلا انگار گرسنه هم نمی شه.از شیطنت هم نگو ونپرس که یک فاجعه به تمام معناست اصلا نمی دونم با هاش چی کار کنم توی خونه چیزی از دستش سالم نمونده از آباژور گرفته تا لباسشویی و کنترل ضبط و تلویزیون و قندون و وسایل دکور و غیره لنا رو حتی یک لحظه هم بیکار نمی بینی یا در حال باز کردن در کابینت و مخلوط کردن لوبیا و نخود با همه یا یا با کله توی لباسشویه خدا نکنه خودکار یا مداد یا یک همچین چیزی دستش باشه همه جارو برات خط خطی می کنه همش پیش خودم می گم الان انقدر شیطونه بزرگ تر بشه چی می شه خدا به فریادم برسه.                                 

 

                         Orkut Scraps - Good Night            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)