پرستو کوچولو

تدارک عید برای دخترم

1390/2/17 21:55
نویسنده : سارا
1,049 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزیز دلم عسل مامانی

ببخشید که این روزها کمتر به وبلاگت سر می زنم و نمی تونم زیاد بنویسم آخه خودت که می دونی نزدیک عیده سر همه مامانا شلوغه مخصوصا مامانایی که امسال اولین عید نی نی شونه دلم می خواد هفت سین امسال از سالهای قبل قشنگتر بشه چون من و بابایی تو پنج سال گذشته دو نفری پای هفت سین می نشستیم ولی امسال یک فرشته کوچولو هم به هفت سینمون اضافه شده و قشنگی سفره رو چند برابر کرده امسال اولین عیدیه که قشنگم با ماست الهی مامان فدات بشه هستی مامان عشق مامان،الهی که صد تا از این هفت سین و ببینی و صد سال شاد زندگی کنی به قول بزرگترها عاقبت به خیر بشی،منم حالا همش تو فکر تدارک عید با سفره ام هی فکر می کنم که سفره رو چه جوری بچینم که توی عکسات قشنگتر بیفته

دیگه سر گیجه گرفتم عقلم به جایی قد نمی ده می خوام از عمه سمیه کمک بگیرم.دیروز با بابایی و دخترم رفتیم بازار و برات لباس عید خریدیم خیلی ناناسن هرچی نگاشون می کنم سیر نمی شم به خوشی بپوشی عزیزم گل قشنگ مامان.                                                  

                                                      niniweblog.com

 

                                                 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)