پرستو کوچولو

بدون عنوان

1389/12/1 19:54
نویسنده : سارا
203 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم ،خوشگل مامان

الان که برات می نویسم بارون تندی می باره صدای رعد و برق یک لحظه تو رو ترسوند و لی بعد از یک کم گریه کردن آروم شدی، دختر خوشگلم خیلی بزرگ شده و کم کم دستش رو برای گرفتن چیزها دراز می کنه مثلا دیروز که بغل بابایی بودی بابا آوردت کنار یخچال تا منو ببینی یکدفعه دیدم که دستتو دراز کردی و داری عروسکهای روی یخچال و می کنی، تازگی ها همش سعی می کنی برگردی و روی شکم بخوابی خیلی سعی می کنی ولی نمی تونی امروز هم که خودم  روی شکم خوابوندمت صد و هشتاد درجه سرتو می چرخوندی و همه چیز و بررسی می کردی.الهی مامان قربونت بره که هر روز بزرگ شدنتو نسبت به روز قبل حس می کنم و هر روز که یک حرکت جدید ازت می بینم احساس می کنم که با داشتن تو خوشبخت ترین آدم روی زمینم.

راستی یادم رفت بگم مامان بزرگ برات از آلمان کلی لباس و اسباب بازی فرستاده دستشون واقعا درد نکنه در ضمن اونا هم وبلاگتو از اونجا می بینن از اینجا ازشون تشکر می کنم که اینقدر ما رو شرمنده می کنن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)