پرستو کوچولو

آیا دنیا در 21 دسامبر به پایان می رسد

1391/9/20 11:39
نویسنده : سارا
237 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل خانومم

نمی دونم از کجا باید شروع کنم یک دفعه می رم سر اصل مطلبی که می خوام بگم چند روز پیش شنیدم که می گن 21 دسامبر جهان به پایان می رسه راست ودروغش و نمی دونم ولی خیلی این موضوع فکرمو مشغول کرد دیروز رفتم چند تا از سایت ها رو که در مورد این موضوع نوشته بودند خوندم و باز هم به هیچ نتیجه ای  نرسیدم چون هر کدوم از اونها با استدلالهای خودشون سعی کردند که این موضوع را توضیح بدن بعضی ها براساس پیشگوییهایی که شده وبعضی از سازمان فضایی ناسا و بعضی ها از قرآن مجید استدلالهایی کردند حالا اصل موضوع اینه که وقتی با خودم فکر می کنم که اگه این خبر شایعه نباشه و درست باشه چی می شه تنم به لرزه می افته از مرگ اصلا نمی ترسم ولی از عذاب و ناراحتی ای که ممکنه عزیزام تحمل کنند می ترسم مخصوصا لنا،بعضی از سایتها هم نوشتن که جهان به پایان نمی رسه ولی زندگی خیلی از مردم تغییر می کنه و وارد مرحله جدیدی می شه،حالا موضوع اینه که اگه راست باشه اینطور بشه واقعا احساس می کنم که از زندگیم هیچ چیز نفهمیدم و دارم ناکام می رم و مطمئن هم نیستم که اون دنیا هم حال و روزم خوب باشه اگر هم دروغ باشه می فهمم که چقدر انسان موجود ضعیف وبی اراده ای که هیچ چیزی دست خودش نیست نه زندگی و نه مرگ می خوام نظر کسایی رو که وبلاگ لنا رو می خونن بدونم که اگه تصورکنن این موضوع واقعیت باشه چکار می کنن و در اون روز چه حسی دارند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بیتا
20 آذر 91 23:51
من که فکر نکنم دنیا حالا حالاها به اخر برسه از دست این امریکایی ها هر چی بلاست از این بلاد کفر می رسه