پرستو کوچولو

نذر گوسفند لنا

1391/8/29 12:05
نویسنده : سارا
531 بازدید
اشتراک گذاری

شیطانسلام خوشگل مامان

امروز تو رکورد خواب و شکستی دیشب قبل از خواب مامانی شما رو برد حموم به خاطر همین شما خیلی راحت خوابیدی و البته منم همینطور چون که جنابعالی معمولا ساعت 5 صبح بیدار هستید و منم مجبور می شم که بیدار باشم ولی دیشب ساعت 11 خوابیدی و صبح ساعت 10 به زور بیدارت کردم تا داروهات و بدم بعد کارتون نی نی کوچولو رو خواستی هنوز 10 دقیقه از نشستن پای تلویزیون نگذشته بود که دیدم نشسته داری چرت می زنی حالا هم هنوز خوابی راستی محرم شروع شده و ما باید روز تاسوعا دو تا گوسفند نذری لنا رو مثل پارسال قربانی کنیم البته امسال باید لنا رو به مراسم شیرخوارگان هم ببرم البته این نذر موقع دنیا اومدن لنا بود که اگه لنا انشالله سالم باشه ببرمش اونجا ولی متاسفانه پارسال هوا سرد بود  ترسیدم لنا سرما بخوره ولی امسال حتما می برمش گرچه دیگه شیر خواره نیست.18 دی وقت دکتر لناست باید بریم تهران و دقیقا همزمان شده با امتحانهای بابا رامین برای همین احتمالا خودم تنهایی برم تهران و لنا رو ببرم  وخیلی هم دوست دارم که چند روزی رو بمونم پیش ایل و فک  وفامیلم چون این چند وقت من و لنا کوچولو همش تنها بودیم توی خونه و همش آخر هفته رو بابایی می رفت ترکیه ومنو لنا تنها می موندیم خیلی از این شهر خسته شدم خدا کنه که زودتر شرایطمون درست بشه بتونیم بریم کرج حداقل اونجا دور و برم شلوغه انقدر دوست آشنا و فامیل هست که اگه هفته ای یکیشونم ببینم برای کل سالم کافیه ولی تو اردبیل روز تعطیل و حتی آخر هفته که می شه واقعا روز تموم نمی شه ونمی دونم که روز و چه طور بگذرونم مخصوصا که باباتم نیست.شب جمعه ای که گذشت انقدر حوصلم سر رفت که هر چی فیلم قدیمی توی خونه بود آوردم باهم دیدیم آخر شبم که وقتی لنا خوابید نشسته بودم پای تلویزیون ولی هیچ چیزی نداشت هی این کانال اون کانال می کردم که دیدم یک شبکه راجب ماورا الطبیعه داره حرف می زنه منم از روی بیکاری کنجکاو شدم و نشستم پاش ولی چشمتون روز بد نبینه دیگه شب تا صبح از ترس نتونستم بخوابم و چشم روی هم نگذاشتم مخصوصا که تنها هم بودم خدا می دونه شب و تاصبح چطور سر کردم آخه بگو آبت نبود دونت نبود موقع تنهایی جن و پری دیدنت چی بود شیطانفرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)