پرستو کوچولو

بدون عنوان

1390/8/4 18:11
نویسنده : سارا
237 بازدید
اشتراک گذاری

بالا خره دیروز تولد لنا رو برگزار کردیم و خودم که خیلی راضی بودم خیلی هم خوش گذشت تولد از ساعت 5 بود ولی مهمانها ساعت 6 تشریف آوردن ولنا هم خوابش گرفته بود چون ساعت 7 صبح بیدار شده بود و هرکاری کردم که دوباره بخوابد نشد برای همین از ساعت 5 شروع به چرت زدن و خمیازه کشیدن کرد وما هم ترسیدیم که بخوابد و اونوقت تولد بی تولد برای همین زود قبل از اینکه همه بیان چند تا عکس گرفتیم و وقتی همه اومدن هم سریع شمع رو فوت کرد و کیک و بریدیم و بعد از اون هم یک کم بزن و برقص کردیم ولی لنا تو اون شلوغ پلوغی هی سرشو روی شونه این و اون می گذاشت و چرت می زد بعد که همه کارا را بدو بدو انجام دادیم تا خانم خوابش نبره و خواستم ببرم بخوابونمش هر کاری کردم دیگه نخوابید وتا ساعت 12 شب یکسره بیدار بود فقط ما رو سر کار گذاشته بود. راستی از کادوهای لنا بگم که همینطور که قبلا گفتم از طرف پدر بزرگش یعنی بابای خودم  دایی سعید برادرم که لنا هنوز از نزدیک اونها رو ندیده مبلغ 400000 هزار تومن پول بود که من براش یک دستبند خریدم از طرف خودم یک پالتو واز طرف پدر بزرگ لنا یعنی بابای رامین 20000 تومن وعمه مژگان یک عروسک وعمه معصومه یک عدد شنل و بابا رامین هم یک عدد النگو وازطرف عمو سعید یک ژاکت دستشون درد نکنه اینها رو نوشتم که بدونی اولین کادوهای تولدت چی بوده.

 

                                      

 

                                              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)