پرستو کوچولو

تولد لنای نازم

1390/8/4 13:38
نویسنده : سارا
411 بازدید
اشتراک گذاری

همینطور که توی پست قبلی نوشته بودم این پنج شنبه می خواهیم تولد لنا ی عزیزم رو برگزار کنیم البته خیلی مختصر و کوچک ولی من دارم سعی می کنم که با کمترین هزینه بتونم حداقل تولد با سلیقه ای رو ترتیب بدم مهمانها هم عبارتند از پدر بزرگ و مادربزرگ و عمو ها و عمه های لنا از طرف من هم که مثل همیشه کسی حضور نداره البته بابا بزرگ و دایی لنا کادوی تولدشو براش زودتر دادند بابا بزرگ 350000تومان پول ودایی سعید هم 50000 تومان که من هم روی هم گذاشتم و برای لنا یک دستبند خریدم تا براش یادگار از پدر بزرگ ودایی اش بماند بابا رامین هم که براش یک النگو خریده ومن هم هنوز هیچ چی چون باید بگردم و ببینم که با بودجه من چی جور در مییاد تصمیم دارم که برای غذا هم رولت مرغ و پیراشگی گوشت وسالاد الویه قارچ شکم پر که خیلی ساده است وناگت آماده و کیک مرغ درست کنم برای دسر هم پودینگ و ژله آکواریوم ودسر شکلاتی سالاد را هم هنوز تصمیم نگرفتم.انشالله سالهای بعد که لنا بزرگتر بشه تولد بهتری براش می گیریم وانشالله که در کرج باشیم.خیال باطلراستی این هفته جمعه تولد هیربد کوچولو هم هست وخاله لادن هم تولد هیربد رو روز 29 یعنی پنج شنبه چند روز با تاخیر انداخته که مهمونهاش بتونن راحت باشند و ما هم پنج روز زودتر می گیریم که مهمونهای ماهم در روز جمعه راحت تر بتونم در جشن ما شرکت کنند جای مامان و بابا و خونواده من مثل همیشه خالیه اینجور وقتها بیشتر نبودشون رو احساس می کنم.

                                      

                                                                 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مرجان مامان راستین کوچولو
24 مهر 90 16:04
عزیزکم 120 ساله شی.تولدت مبارک .


مرسی مرجان جان