پرستو کوچولو

قبل از تولد

1389/11/10 0:27
نویسنده : سارا
249 بازدید
اشتراک گذاری

امروز می خواهم برای دختر نازم ازقبل از تولدش بنویسم که وقتی خدا تو رو بما داد یک ذره مامانی اذیت شد چون جنابعالی می خواستین تشریف نیارین ووضع جسمی مامان زیاد خوب نبود برای همین من خیلی گریه کردم و خیلی ناراحت بودم باباتم همینطور بود. برای اینکه تو سالم دنیا بیای بابا نذر کرد که هر سال دو تا گوسفند در روز تاسوعا قربانی کند من هم نذر کرده بودم که اولین سال در روز عاشورا غذا بدهیم. ضمنا در عاشورای سال قبل نذر کردیم که اگر تا عاشورای سال بعد خدا بما نی نی دختر بده اسم شرعی اونو« زینب » بذاریم . برای همین امسال شب هفتم تولدت  بابا کمال اسم زینب  توی گوشت خوند وگفت اسم شرعیت زینبه وما اسم شناسنامت ** ♥♠ لنا ♠♥ ** می ذاریم، لنا در زبان فارسی به معنای درخشان و لطیف و در زبان انگلیسی یعنی دختر بر گزیده خدا و در عربی به معنای بهره و نصیب است. ☻☺

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فرشته
14 بهمن 89 22:47
نظر خصوصی برات گذاشتم


عزیزم غصه نخور حتما قسمت نبوده الان بیشتر به فکر این یک کوچولو باش و و افکار منفی را از سرت بیرون کن انشاالله که خدا نی نی تو سلامت حفظ کنه.