پرستو کوچولو

واکسن شش ماهگی

1390/2/10 19:46
نویسنده : سارا
3,558 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم بلای مامانی اگه بزاری می خوام بنویسم

پریروز واکسن لنا رو زدیم عزیزم خیلی حالش بد شد از صبح که واکسنو زدیم تا شب مرتب جیغ کشید پاهاش خیلی درد می کرد و ما هم نمی تونستیم تکونش بدیم عمه مژگان اومده بود کمک اگه اون نبود که من دق می کردم شب هم تا صبح لنا توی تب سوخت مرتب پاشوی کردمو لباسهاشو در آوردم خدا رو شکر بخیر گذشت ولی چیزی که خیلی ناراحتم کرده اینه که توی بهداشت وقتی قد و وزنشو گرفتن گفتند که رشد قدش پایین بوده یعنی تو این دو ماه قد نکشیده و اونا هم گفتن به احتمال زیاد به خاطر سرما خوردگی شدیدی که داشته اینطور شده خیلی ناراحتم نمی دونم چیکار کنم برای آخر این ماه معاینه ویژه باید ببرمش تا ببینم خوب می شه یانه الانم الحمدالله بهتره و خونه رو روی سرش گذاشته گذاشتمش توی روروئک یک کیفی می کنه که نگو انگار هواپیما سوار شده مرتبم فرمون روروئکو می خوره یعنی هر چی که گیرش بیادو فکر می کنه که خوردنیه از لباس گرفته تا اسباب بازی و صورت من و باباشو،راستی قد و وزن لنا در پایان شش ماهگی این بود.

قد          67 سانتی متر

وزن       200/7  

دور سر       43

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پرستو کوچولو
11 اردیبهشت 90 23:42
مامان ال آی
13 اردیبهشت 90 0:00
سلام .سارا جون .چون آدرستون رو ننوشته بودین از گوگل سرچ کردم .اما مطمئن نیستم . من به اسم لنا جون لینکتون میکنم.اگه مشکلی نیست یه سر به وب ما بیا واجازه نامه صادر فرمایید .