پرستو کوچولو

اولین غذای لنا

1390/1/19 17:44
نویسنده : سارا
501 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزترینم دخمل مامان

امروز جمعه است و منم از صبح توی خونه هستم سرمای سختی هم خوردم فکر کنم از لنا گرفتم لنا جونم حالش بهتر شده صبح با بابایی بردیمش حموم از دیروز هم غذا رو طبق دستور دکترش براش شروع کردم دیروز دو قاشق فرینی و امروز هم چهار قاشق خورد خیلی با مزه می خورد اول که فکر می کرد داروست برای همین  امتنا می کرد اما بعد لب و لوچشو کج می کرد و می خورد فکر نکنم زیاد مزه فرینی رو دوست داشته باشه عصر هم قراره بریم خونه بابا بزرگش، بابا رامینم که طبق معمول از صبح در حال درس خوندنه خوبه که لنا هستو من سرم باهاش گرمه وگرنه دق می کردم از تنهایی. 

 

                                                    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فرشته
19 فروردین 90 17:59
سلام عزیزم خوبی ؟
الهی بمیرم برای عزیز خاله حالش بد شده بود بوسسسسسس
الان بهتره سارا جان ؟





مرسی خاله جون آره الان بهتره به لطف شما


گروه بالی گل
20 فروردین 90 0:35
با سلام خدمت شما خوشحال می شویم که از وبلاگ ما هم دیدن کنید گروه (بالی گل) متخصص در جشن های کودکان وبلاگ ما هست :::: http://baligol.loxblog.com