پرستو کوچولو

بدون عنوان

1389/12/9 15:15
نویسنده : سارا
172 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز قشنگم دختر مامانی سلام

امروز که برات می نویسم دیگه چیزی تا عید باقی نمونده صبح خاله لادن زنگ زده بود واز دست هیربد داداش کلافه بود فقط کم مونده بود گریش بگیره می گفت که اصلا شیر نمی خوره البته توهم حالا دست کمی از اون نداری ولی خاله لادن از من حساس تره مخصوصا که از این ترم دانشگاه درس گرفته و مجبوره دو روز در هفته بره دانشگاه و هیربد و پیش مامانی بزرگش بزاره.عسل مامان هم امروز حالش بهتره و همش داره می خنده و شیطونی می کنی می دونی مامان عاشقته و وقتی خندتو می بینه انگار که دنیا رو بهش می دن خدا همه نی نی ها رو برای ماماناشون حفظ کنه انشاالله چه اونایی که هنوز دنیا نیومدن و تو دل ماماناشون هستند و چه اونایی که دنیا اومدن .دیروز وبلاگ مامان فرشته رو می خوندم وبلاگ فوق العاده ای داره ولی از یک قسمت که راجب نی نی اولش نوشته بود که پیش خدا رفته واقعا ناراحتم کرد و خیلی روم تاثیر گذاشت این دومین وبلاگیه که از خوندنش متاثر می شم اولیشم وبلاگ ترنم کوچولو بود که تو حادثه سقوط هواپیمای ارومیه همراه مامان و باباش پیش خدا رفت خدا رحمتشون کنه ونی نی توی تو دل مامان فرشته را هم حفظ کنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله لادن
9 اسفند 89 18:09
سلام خاله جونی خوبی عسلم امروز بالاخره وقت کردم بیام بهت سر بزنم خانومی دل منو عمو امین و هیربد کوچولو برات تنگ شده ها راستی خاله خیلی خوشحالم که حالت خوبه انشا الله زودتر ببینمت
ماما ال آی
9 اسفند 89 19:37
سلام سارا خانم. یه همشهر ی با این نام مهمون ال آی بود .اما آدرس وبش رو نداشتم. عزیزم شما همونید..از اردبیل ،دوست دارم بیشتر درارتباط باشیم.http://www.niniweblog.com/images/smilies/smile%20(25).gif


بله عزیزم من سارا مامان پرستو کوچولو هستم وساکن اردبیل هستیم من هم همینطور.