پرستو کوچولو

سیسمونی

1392/3/10 11:38
نویسنده : سارا
2,300 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیز مامان می خوام برات از وقتی بنویسم که توی شکم مامانی بودی اون موقع من و تو با هم می رفتیم و خرید های سیسمونی تو رو می کردیم می دونی هرروز دنبال یک چیزی بودیم مخصوصا که مامان دست تنها بود و مامان بزرگت اینجا نبود که کمک کنه البته باید اینم بگم که کل بودجه سیسمونی رو مامان بزرگ داد و  خیلی از چیزها رو هم خودش از آلمان برات فرستاد. واقعا دست پدر بزرگ و مادر بزرگت درد نکنه. خلاصه آخرش سیسمونی خیلی خوشگلی برات درست شد و همه چیز کامل بود. واینم باید بدونی که هر تکه از وسایل اونو با عشق برات خریدم و خیلی از شبها که خوابم نمیبرد توی اتاقت می رفتم و وسایلو و لباساتو نگاه می کردم و قربون صدقشون می رفتم. حالا می خواهم چند تا عکس از اتاقتو برات بزارم.

سیسمونی لنا جوجو

سیسمونی لنا

سیسمونی لنا

سیسمون÷ی

سیسمونی

سیسمونی

سیسمونی

سیسمونی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فرشته
14 بهمن 89 22:43
وای چقدر قشنگهههههههههههه منم دلم سیسمونی می خواد