پرستو کوچولو

بدون عنوان

1389/11/12 13:24
نویسنده : سارا
237 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان

نمی دو نم وقتی این وبلاگ و می بینی چند سالته یا توی چه مرحله ای از زندگیت هستی اما امیدوارم وقتی که می خونی بدونی که مامان خیلی دوست داره حتی اگه اون روز دیگه من کنارت نبودم بدون که همیشه به فکرتم و دوستت دارم، ودوست دارم به بالاترین درجه علم و کمال برسی البته که باید تو دختری نمونه باشی . به قول بابات می گه دختر من باید دکتر باشه چون پدر و مادری تحصیل کرده داره پس اون باید از ما بالاتر باشه ولی من هیچ وقت اجبار نمی کنم که حتما پزشک بشی فقط سعی کن دنبال هر کاری که رفتی با علاقه و پشتکار اونو ادامه بدی تا در اون کار موفق بشی در ضمن در طول تاریخ انسانهای زیادی در رشته های مختلف تونستند موفقیت کسب کنند و نامشون و در خاطره ها ثبت کنند، یکی تو ورزش ،یکی تو کارهای هنری ،یکی توی پزشکی ،و..... به هر صورت هر کدوم را که انتخاب کردی اول سعی کن انسان باشی و این را بدون که در زندگی هیچ چیز بهتر از صداقت و درستی نیست همیشه راستگو و صادق باش و این رو بدون که انسانهای دروغگو انسانهایی بزدل و ترسو هستند که می خواهند اهداف خودشونو با دروغ پیش ببرند و خدا هم اونا رو دوست نداره و هیچوقت کمکشون نمی کنه.به خدا ایمان داشته باش و بدون که قبل از من اون در کنار توست و ایمان داشته باش که دستتو می گیره همیشه به یاد خدا باش و فقط از اون کمک بخواه چون اونه که بی منت کمکت می کنه و اونه که همیشه تو رو می بینه.می بوسمت و خوشبختی و سلامتت را از خدای بزرگ می خواهم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)