پرستو کوچولو

ردی ویزای آلمان

1392/4/23 10:38
نویسنده : سارا
952 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم سلام

امروز که برات می نویسم چیزی به عید نمونده وهمه در حال خونه تکونی عید هستن منم همینطور البته خیلی دست و دلم به کار نمی ره و حوصله هیچ چیز و ندارم قرار بود که عید و آلمان پیش مامان بزرگ و بابا بزرگت باشیم ولی متاسفانه به من لطف کردن و ویزا ندادن با اینکه همه مدارکم کامل بود و هیچ چیزی کم نبود با زهم ردم کردن  برای همین خیلی حال کار کردن و خونه تکونی و خرید و این چیزها رو ندارم شایدم دلیل دیگه اش هم مریضی تو بود انگار ده سال منو پیر تر کرد چون به اندازه تمام عمرم استرس کشیدم البته خدا رو شکر به خیر گذشت چون بعد ازاینکه بردیمت mri وبماند که چه روز سختی بود هم برای تو وهم منو بابات جواب و به دکترت نشون دادیم و دکتر گفت چیز مهمی نیست و به مرور زمان رفع می شه انشالله که این دفعه تشخیص درست باشه اما با این همه من بازهم دلم آروم نشده وباید از این موضوع مطمئن بشم چون نمی خوام که سهل انگاری کنم وبعد خدای نا کرده یک عمر پشیمون باشم مامان جونم می دونی وقتی بزرگ شدی حتما یادت بنداز که من و بابات برای بزرگ کردن تو چقدر خون دل خوردیم و این چند وقت فقط از خدا می خواستم و می گفتم که خدایا هر چی درد و ناراحتی و مریضی می خوای به دخترم بدی به من بده حتی صد برابر بیشتر ولی لنا مو سلامت نگهدار .                                           شکلک های محدثه

 

                                        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)