پرستو کوچولو

عاشورا تاسوعای 92

1392/10/13 12:43
نویسنده : سارا
1,140 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

دوباره بعد از یک خواب خرسی طولانی اومدم چند وقتی بود که اصلا حوصله نوشتن نداشتم ولی امروز بالاخره همت کردم الان داشتم توی نت دنبال تزئینات برای شب یلدای عروس خانم می گشتم چون شب یلدا نزدیکه عروس خانومها هم چشم براه هدیه و من هم که تنها عضو خانواده هستم که در ایران تشریف دارد پس این وظیفه طبق معمول بر عهده من قرار داده شده  البته منتظر هستم تا بودجه مناسب جهت خرید از طرف مقامات تصویب بشه تا من هم دست بکار بشم خدا وکیلی خودم بیشتر از بقیه خانواده حتی داماد به فکر هستم به این میگن خواهر شوهر خوب خدا بده از این خواهر شوهرا ده تا ولی از اون بدجنساش یکیشم زیاده خلاصه حسابی در تکاپو ام که خرید و تزئینش قشنگ بشه تا عکسای یادگاریشو سالهای بد نگاه کنه و لذت ببره انشالله.

عاشورا و تاسوعا هم گذشت و ما هم مثل سالهای پیش به لطف خدای بزرگ تونستیم نذر لنا رو که دو تا گوسفند قربونی بود ادا کنیم و بین فقرا تقسیم کنیم از خدا می خوام که خدا تواین ایام نذر و حاجتهای همه مخصوصا مادر هایی روکه فرزند مریض دارند رو بر آورده کنه وهیچ کودکی از بیماری رنج نبره الهی آمین.امیداوارم که لنای خوشگل من هم به زودی خوب بشه و دکتر داروهاشو کاملا قطع کنه.از روزی که داشتیم گوسفند رو می کشتیم بگم که لنا مرتب دماغشو می گرفت و می گفت پیف بو می ده کشت ما رو تمام عکساش هم با همین حالت بود.

لنا

خونه عمه مهین خرید شب یلدای زن دایی لنا که البته بقیش دم دست نبود این همش نیست

لنا

پسندها (1)

نظرات (0)